:the lady behind the mask

godmorgon.
sitter svintrött i sängen med kaffet brevid mig.
vaknade av en katt som i princip tvingade mig att gå upp för att sen
själv lägga sig & sova. förstår inte logiken..

idag ska jag kanske träffa josefin, det var ett bra jävla tag sen.
saknar min brutta!

& dessutom har jag tröttnat på mitt hår. funderar på & färga det vinrött som
jag hade tänkt från början.
mitt hår är så poröst nu att det inte suger åt sig någon blekning längre & jag vill
inte springa runt halvgul i håret.
kom inte & berätta om en uppfinning som kallas silverschampo, tro mig, det hjälper inte.

& en grej till. JAG VILL HA MIN DATOR! hatar att inte kunna ladda upp bilder.
suger.


response
posted by: Nathalie

Vaffan är dealen med katter alltså?! Willow gör exakt lika dant -.-

2010-12-06 @ 22:48:34
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0