:wanted!


är det någon som vet vart man kan hitta en klänning med endast en axel?
något i stil med dessa, färg spelar inte så stor roll men den ska vara sneskuren där uppe &
helst inte långärmad.

hittar inte någonstans :(
ska till kista med mamma imorrn så ska kolla runt lite men om ni vet någon butik som har
så skriv en kommentar!
hinner inte beställa då jag ska ha den till nyår.

sitter iallafall i köket med kaffe & cigg plus täcket runt mig, fryser som en dåre!
pierre kommer hit efter jobbet & skjutsar mig till mitt jobb.
tänker fan inte stå & vänta på en buss i 20 minus. nej tack.

response
posted by: Natta

KOlla Lindex, dom vet jag har (eller har haft iallafall) ^^

2010-12-22 @ 23:57:02
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0