:welcome to paradise

sitter i sängen med mammas laptop nu, då det är läggdags för henne.
den har varken webcam, scroller på musplattan eller mina bilder.
kinda useless alltså.

ikväll hämtar pierre mig igen, skulle inte ens ha åkt hem idag egentligen men ville lämna
datorn hemma då den ändå inte funkar.
ska jobba 16-22 imorrn, tre timmar tidigare.

tog förövrigt ett bad förut med extremt mycket skum, se, jag kan vara tjejig ibland.
men när jag väl satt där, helt naken i en jävla låda så tänkte jag, "jaha?...nu då? ska jag bara sitta här?"
det var roligare när man var liten & kunde leka med leksaker i badkaret, men det skulle ju se
ganska dumt ut om jag gjorde det nu.

ska kika paradise hotel nu & dricka kaffe!

response
posted by: Natta

Omdu vill leka i badet Alexandra så tycker jagare du gör det! ;D Jag brukar sitta och fixa naglarna eller noppa ögonbryne (ett litet tips bara haha) <3

2010-12-03 @ 09:23:05
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0