:white as snow

godmorgon vänner,
vaknade för en halvtimme sen typ. av simba, som vanligt.
drömde att han var en jobbig kund som skulle tatuera sig, ett blått leopardmönster på halsen.
så försökte liksom stöta bort honom för att jag inte orkade tatuera honom.
sen fattade jag att han var min katt.

drömmar alltså..

ska ut & röka & dricka massa kaffe nu. ska försöka ladda in lite bilder sen &
visa en tavla jag målade igår som jag faktiskt blev ganska nöjd med.
fast å andra sidan vet jag inte om jag vågar visa det jag gör.
jag är bara en amatörjävel.


response
posted by: Nathalie

Vi är alla amatörjävlar... Dessutom så är du duktig som fan! och vi vill se! :D

2010-12-07 @ 21:40:53
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0