:winter wonderland

godmorgon.
jösses vad det snöar ute!
jag är glad att jag slipper gå ut idag.
sitter inlindad i mitt sköna täcke i sängen med varmt kaffe brevid mig.
morgonar är rätt mysiga ändå.

ställde klockan vid tjugo över nio, men kom inte upp förens tio i tio.
är fortfarande svintrött & skulle lätt kunna sova lite till men det är lika bra att
vara uppe i tid!
då blir jag trött ikväll & kanske kan sova relativt tidigt.

imorrn blir det jobb mellan 9.45-19.00, ser jag inte fram emot.
har börjat leta nya jobb nu men det finns knappt något som jag faktiskt kan söka.

nu ska jag som vanligt dricka mer kaffe & ta en cigg!


man ser inte att det snöar, men det gör det. som fan.

response
posted by: c

funderar starkt på att sitta inne hela dagen jag med, haha inge fint väder precis ^^



ANSW: hih, ja man blir sådär lagom glad (:

2010-12-16 @ 12:41:11
blog/website: http://youngnreckless.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0