:zzzick

fyfan vad jag mår dåligt idag.
kan knappt andas för näsan är totalt igentäppt & jag känner mig bedövad i munnen.
jag svettas som en gris skiftat med att frysa. jag är yr & skittrött.
ont i halsen kan jag ju tillägga att jag har.

kunde ju inte komma lägligare.
nyår imorrn & jobb 19-00 ikväll.
fuck me sideways.

anywho, alkoholen är kirrad & morgondagens outfit är så gott som klar.
tyvärr blir det inget nytt (förutom smycken) utan får ta det jag har.
sminket vet jag precis hur det ska va, men skor vet jag inte.

ser ni någon idiot som knallar runt barfota bland alla fyverkerier imorrn så
är det med största sannolikhet jag.



response
posted by: Pat

<3

2010-12-30 @ 13:40:40
blog/website: http://thepat.blogg.se/
posted by: ELINA

sv: JAAA!! Den äger fan. Men ja, den verkar ha utvecklats en del. Jag har ju följt den från början så, vet ju inte om man kommer gilla den lika mycket nu när man är äldre + de kanske överdriver en del, men vill ha alla nummmeeeeerrr :(

2010-12-30 @ 14:47:49
blog/website: http://thoughtsinreverse.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0