aaaaaaaah

Det här kanske inte kommer som en nyhet men... jag försov mig.
Jag är så sjukt, sjukt, sjukt arg på mig själv. Jag förstår inte hur jag lyckas. Jag är ju fullt vaken och medveten om att jag klickar på snoozknappen för att få sova tio minuter till men på något mystiskt jävla sätt så blir tio minuter två och en halv timme. Herregud.

Erica försökte tjata mig till skolan men det känns inte speciellt lockande att fixa till sig för en lektion i en timme. visserligen skulle den där timmen betyda jävligt mycket, men min hjärna tänker inte logiskt just nu.
dessutom mår jag illa.. väldigt illa..

response
posted by: Jessi Fox

jag tycker vi ska ta en bira ihop nästa gång vi stöter på varann inne på hbj! ;D

2010-02-03 @ 12:21:37
blog/website: http://jessiljungkvist.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0