blue

hey guys,
hemkommen från skolan nu, seg men skön dag då vi var väldigt få i klassen idag, troligtvis pga kukSL.

köpte ett fräsigt nagellack i en matt blå nyans, plus ett allaroundlack som ger bas, stärkande och topplack.
ska börja sköta om mina äckliga fula naglar & försöka sluta bita sönder dom. så jävla snösk.

idag ska jag leka hemmafru & baka kladdkaka, hihi. har haft sånt jävla chockladsug hur länge som helst nu & speciellt suktat efter kladdkaka så det ska jag unna mig (and ze pregnant-lady) efter att jag har varit duktig & satt på en maskin tvätt. kan man ens säga så?

en maskin tvätt.
en tvätt maskin.
en tvättmaskin.
EN MASKIN FULL MED TVÄTT I!

idag bjuds det troligtvis inte på någon egobild, jag har nämligen ingen foundation på mig.
ser död ut men det är förbannat skönt. blir så jävla fläckig av alla foundation's plus att jag verkar ha hamnat i fjortisstatidet då jag går hemifrån med världens fetaste rand vid halsen, inte helt ok.



response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0