braindamaged

alltså den där vita helgen jag ska köra nu kommer så förbannat lägligt.
efter månader av drickandes varje helg har börjat visa resultat.
åkte nämligen till skolan idag, fast vi inte hade någon lektion, dvs jag är ledig idag.
men det hade jag missat så igår ställde jag fem alarm & bytte till en hög alarmsignal & kom upp utan problem.

smsade erica för & höra när hon var framme, men till svar får jag att vi skulle jobba hemma idag.
GAH. dumma, dumma, dumma alex!

så det var bara att kliva av vid hötorget & sätta sig på tunnelbanan tillbaka till gullmarsplan.

yeez, vilket jävla äventyr alltså.

har gjort lite ändringar på bloggen men allt är inte riktigt som det ska.
tillexempel om man går in på en viss kategori så hamnar dropdownmenyn helt cp och massa annat grejs.
dessutom funkar inte vissa kategorier tror jag?

slängde in lite reklam också. kan kissie, kan jag. tänkte att ni kunde hjälpa att betala min framtida tuttförstoring.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0