dött..

åh, jag har verkligen noll inspiration. eller jag bär på rätt mycket inspiration men har så svårt att få ut den.
jag vill inte blogga om samma grej varje dag, dvs berätta att jag nu har kommit hem från skolan, vad jag gjorde där & att jag nu ska ta en cigg till mitt kaffe.
det är liksom inte roligt längre, & absolut inte intressant för någon.

tror jag ska bli mer öppen i min blogg, jag tjänar nog på att få ut alla mina tankar.
då sover jag förmodligen bättre.

jag kan ju bara berätta att jag har spenderat hela helgen i sängen med OC, haha & jag menar verkligen HELA helgen. (då jag inte har sovit eller rökt.)

jag återkommer.


response
posted by: ♥ L A I L A ♥

såå söt =)

2010-02-20 @ 02:13:33
blog/website: http://lailaaziz.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0