friday

howdi!
sitter här & surplar på mitt kaffe, & har ont i hela kroppen.
hade ingen träningsvärk efter träningen igår när jag vaknade imorse, blev sjukt besviken.
MEN, när vi hade gympa idag så hade vi styrka & kondition där jag kämpade till max (haha!) och efter det fick jag panikont i kroppen! fyfan, kan knappt gå. som grädde på moset har jag även gått i klackar hela dagen.
mina fötter mår inte bra just nu.

ikväll ska jag bara ta det chill. gillar verkligen att vara hemma och bara ta det lugnt på fredagar, oftast för att jag är så förbannat trött efter en lång skoldag. så det blir nog massa kaffe & massa OC. det låter super.
dock suger det lite för jag är partysugen och vill ut imorrn, men har knappt hundra spänn på kontot.
ska nog koppla på puppy-eyesen när pappa kommer hem sen, hihi.

well, time for some more coffe & cigarettes!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0