i wanna live



jag vill ha framtid. jag vill ha min framtid nu.
jag är trött på att konstant gå runt & förbereda & bara
drömma.
jag vill leva mina drömmar, så jag kan få känna lite tillfredställelse i livet.
jag vill gå klart gymnasiet, med dugliga betyg.
jag vill jobba ihop lite cash i norge för att sedan resa runt.
jag vill känna stressen i new york med en take-awaykaffe i handen,
jag vill knalla runt i LA med solglajjor & en cigg & spana på intressanta
människor.
jag vill leva lugna livet i thailand med en egen strandbar, tillsammans med en bästa vän.
jag vill bo i en estetisk lägenhet i london, helst med röd dörr & tegelväggar.
jag vill lära mig surfa på bali, jag vill rädda isbjörnar uppe i norr, jag vill volontera i afrika, jag vill turnera med ett häftigt rockband, jag vill gå på röda mattan & jag vill synas på paparazzibilder.
jag vill så jävla mycket. jag vill leva livet till max! jag vill ut i världen & resa & upptäcka nya platser & kulturer.
så trött på sverige, jag vägrar bli kvar här.

but right now, keep dreamin'.

response
posted by: Allas vår underbara Sarah!

Jag är lätt på New York och strandbar i Thailand!! Jag kan göra eldshower och bartenda (eftersom jag ska utbilda mig nån gång =P)så vi får in pengar, och du får inreda och göra det kreativa :D



2010-02-04 @ 11:19:15

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0