idrottsdag

ja, idag var det idrottsdag & precis som förra året valde jag & errickkhhha skridskor, av det enkla skälet att vi är så förbannat grymma ute på isen......
eller, vi mer eller mindre suger. men ett tag fick vi till det!; "ser du erica!? ser du va fort jag åker!!? KOLLA VA FORT DET GÅR!!"
men till & från blev man ju livrädd för forna hockeyspelare & loads of wild and crazy kidz.

anyways, vi åkte i typ en & en halvtimme sen blev det panik för att fötterna började frysa till is.
då bar det hemåt för min del, har legat i sängen & glott OC hela dagen & nu är jag klar med första säsongen.
grät lika mycket som vanligt till sista avsnittet, haha.
nu väntar jag på att säsong två ska bli klar så jag kan kolla på den!
i övrigt ska jag dricka lite mer kaffe nu & börja rita upp en skiss på min & ericas salong som vi ska göra & planera på försäljning & service-kursen.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0