motivate me

Känner verkligen att jag har tappat motivationen & inspirationen till allt just nu.
Jag har missat två veckor av skolan, försov mig varje dag förrförra veckan men
börjar undra om jag inte gjorde det med flit.
Var sjuk hela förra veckan men hade nog inte dött av att gå till skolan.
Jag har inte kommit igång med träningen, utan det har dykt upp "hinder",
dvs "åh va skönt & bara komma hem & ta en kopp kaffe & chilla lite efter en så lååååång dag..."

så denna vecka ska jag bli duktig.
jag gick hela dagen i skolan idag, trots att jag bara ville falla ihop & gråta.
jag ska komma igång med träningen den här veckan, jag har allt jag behöver nu. försöker imorrn.
jag ska plugga & göra mina arbeten i tid, vilket påminner mig om att jag måste googla på herpes nu, till imorrn.

& så det där med kroppen. no more unhealthy food.
räknade ut att jag kan gå ner ca 9 kg till utan att räknas som underviktig, det är bra.
& så träning på det, det kommer ge mig en killerbody till sommar'n.
tänka sig, det här blir nog första sommaren i hela mitt (ungdomliga) liv som jag kommer kunna gå i bikini, and bikini only, på stranden. visst kommer det kännas jävligt konstigt & obehagligt med tanke på att jag inte kunnat åka till en strand utan badbrallor & helst ett linne, men fan så skönt! äntligen.

well, nu blev jag lite peppad iallafall.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0