partyfylld helg

Hello & förlåt för dålig uppdatering.
I fredags var det dags för ericas 18-årsfest mitt ute i vischan, haha. nästan alla från klassen & vår parallellklass plus ericas vänner var där, & det var sjukt kul!
det blev dans, alkohol & skvaller, haha.

på lördagen vaknade jag med sjuuukaste huvudvärken & träningsvärk i vaderna, men det stoppade mig inte från att dra ut. erica fyllde äntligen 18 så vi hamnade på harrys, hon jag & andrea. även det var sjukt roligt! & jag hoppas verkligen att erica fick en bra förstakrogen-upplevelse, haha..

slänger in bilder senare, för det är så sjuuuukt många.

här är iallafall en från harrys igår, jag & jimmy. första vimmelbilden jag blev liiiite söt på iallafall.



response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0