2 kewl 4 school

fyfan vad jag lackar nu.
uppe med tuppen, helt i tid, utan att försova mig.
tar mig upp, tar min efterlängtade morgoncigg med mitt nybryggda kaffe.
påbörjar sminkningen & hinner precis lägga på eyeliner innan jag undrar varför jag har fått två sms precis efter varandra såhär tidigt på morgonen.
läser första smset, från emelie;
"hej. lektionen inställd, hemma med sjukt barn. meddela resten av klassen."
HA! HA-HA-FUCKING-HAAA!
är det inte så jävla typiskt? BARA för att jag är vaken, jag lyckas gå upp!?
nej nej, då ska fittlektionen vara inställd! jag kunde förfan ha sovit tre timmar till.
men det var bara att fortsätta sminkningen...
om jag ser det positivt så har jag ju all tid i världen, och lite till, att välja outfit & frisyr.
ah kul....

godmorgon förresten.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0