en liten update

Ja. har inget för mig så kan lika gärna slänga in ett litet inlägg.

nyår; började kaotiskt med planer hit & dit som gick åt helvete. men tillslut löste det sig & jag hamnade i aspudden på festen sarah var på, tillsammans med erica & andrea. jag fick min alkohol, min nyårskyss, nyårskänsla, nyårshångel & allt som hör till. kvällen slutade i bra tid, men lagom mängd alkohol i kroppen så klockan fyra dagen efter mådde jag prima.

har jag något nyårslöfte? yesbox. ett ynka löfte. det är varken att sluta röka, dricka mindre eller träna mer.
det är så mycket/lite som att jag ska börja fokusera på mig själv.
jag kommer i första hand. detta betyder självklart inte att jag ska skita i alla mina vänner och hur dom mår. behöver dom mig så finns jag självklart där. men då snackar jag om dom äkta vännerna. jag skiter i ditt löshår & att det är i fel färg, eller att jackan du ville ha är slut, whatevzoor, jag bryr mig inte. mår du dåligt innerst inne, så lyssnar jag gärna. punkt.

anywho, har inte gjort så mycket detta år, ha ha. kom nyss hem efter en sväng förbi mamma för att hämta lite grejer & lite shopping med pappa & Nojsan.

nu sitter jag med musik & kaffe.
planen för ikväll var fest, men jag pallar inte åka till sollentuna & jag hinner inte dit i tid heller så det struntar vi i.

såatte. kanske skriver mer ikväll för det blir en skön hemmakväll idag, igen. men jag klagar inte!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0