fuck't up

Åh, alltid ska det vara nåt jävla fel på bloggen.
rubrikerna lever sitt egna jävla liv utan att fråga mig vart fan jag vill ha dom. motherfuckin cocksuckers.

jag är trött som ett as. idag började skolan, fast för oss så började vi med praktiken igen.
så där har jag spenderat min dag. jag var grym idag. färgade elins kompis hår plus hennes ögonfransar & ögronbryn.
tog emot bokningar via telefon (jag har extrem telefonskräck), moppade golven på eget initiativ, dammade produkter & stannade kvar en timme extra!
fick se den andra sidan av elin, elin efter stängning. haha, så sjukt galen brud.

ska plugga lite senare ikväll, prov imorrn. sucks to be me.

nu ska jag hämta mer kaffe & röka lite. göttans.
ska även skriva ett fint inlägg sen om jag kommer ihåg det.

cheers!


[pic]: me. don't ask.


response
posted by: THERÉSE

like your header!

2010-01-11 @ 20:52:10
blog/website: http://tettelush.blogg.se/
posted by: Anonym

ah men du är ju totalgrym!

jag är stolt över dig :D

2010-01-11 @ 21:18:55

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0