halsfluss

nu har jag kommit tillbaka från vårdcentralen. dom kollade lite i halsen & öronen (?) samt tog prov i halsen, svag halsfluss plus virusinfektion kunde dom konstatera.
give me a fucking break. jag hade nyss en virusinfektion i halsen som sedan visade sig vara halsböld.
får jag det igen vet jag inte vad jag gör.
men det var ju trevligt att ligga på sjukhus iallafall...

så, det blir alltså ingen skola idag. hade dock en lång sovmorgon inplanerad.
lyssna på det här då; jag skulle gå upp 8.30, men försov mig tills klockan tio. fattar ni grejen eller? trots att jag är ledig, eller har sovmorgon så kan jag inte komma upp i tid utan försover mig. det är helt jävla fuck't up.

ska bråka med simba nu. han ser sugen ut.
latero!

response
posted by: Allas vår underbara Sarah!

Ställ flera alarm! Hade en kompis som var tvungen att ha fem väckarklockor på olika ställen i rummet för att komma upp :P Helt sjukt! xD

2010-01-27 @ 09:15:32

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0