i am one in a million

så var hela den här dagen bortblåst. somnade med armen runt katten & vaknade när det var mörkt.
känner mig sjukt seg nu & fryser som ett jävla as.
men idag har jag varit duktig iallafall.
kämpade som tusan på idrotten, det var innebandy, inget jag hoppade upp & ner för.
men jag var grym kan jag tala om, & så många bandyklubbsslag mina tår fick ta emot!
har däremot svinont på ett ställe på hälen så jag kanske var lite för grym.

sen snackade vi färg på frisörlektionen. blir sjukt förvirrad när det kommer till färg. femmor hit & sjuor dit & gudvettefan. procent, ljushetsläge, naturfärg, väteperoxid, volym blablabla.

ja. ska fortsätta dricka mitt ljuvliga kaffe & kika runt på internetet. jag som hade tänkt vara kreativ när jag kom hem..

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0