i'm so sick

för det första; VAD FAN HAR HÄNT MED BLOGG.SE!? trodde fan min dator fuckade när jag loggade in, jävligt förvirrande.
för det andra; ALLA NI SOM HAR KLAGAT PÅ ATT VI ALDRIG HAR NÅGON SNÖ I SVERIGE, FUCK OFF AND DIE ERA DUMMA JÄVLAR! ÄR NI NÖJDA NU NÄR ALLT JAG KAN SE ÄR ETT ÄCKLIGT JÄVLA WINTERWONDERLAND!? fan ta er.

för det tredje; jag är fortfarande sjuk i halsen. det har varken blivit bättre eller värre.


det var väl ungefär det jag ville säga. hihi höll på & svimma förut också tror jag, jävligt konstig känsla.
nu måste jag fortsätta chilla & ha det bra i sängen.

latero.

response
posted by: Ida

Vet inte vad det är för fel. Men jag blev skitskraj å trodde att det var fel på mitt internet... Iallafall, krya på dej darling <3

Kramar

2010-01-28 @ 14:38:55
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0