kewkhewra

försov mig idag igen. vettefan hur jag lyckas. antar att jag tänkte gå upp men somnade om igen. smidigt värre. så det blev ingen skola idag heller.
har inte gjort mycket nyttigt idag förutom att hänga tvätt & gå till kiosken & köpa cigg.
klunkat kaffe har jag gjort också.
yes. resten av kvällen blir chill, inte mycket att göra såhär dags.

idag fick jag en konstig vårkänsla i kroppen. don't know why, liksom svinkallt ute plus snö. men på min stol på balkongen där det alltid har vart is, är det nu helt torrt pga snön håller på att smälta bort. lovley!
det luktade även vår idag. & så hörde man glada, skrikandes barn, & fåglar. kanske är våren på g?
i hope so.

såhär ser jag ut atm, älskar skjortan ja. det är ungefär en sån skjorta jag har drömt om hela mitt liv. tänka sig att gina kunde skänka mig en sådan?

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0