meathead

första skoldagen avklarad. den var chill. började med frisör där vi gick igenom wella's färger & sen fick vi göra lite vad vi ville. erica klippte upp mitt hår rejält, så jävla snyggt är det nu.
ska klippa lite mer & färga utväxten på fredag, det blir la najs.

& provet jag pluggade stenhårt till igår vilket resulterade i knappt två timmars sömn, inställt or something.
vi hade en jävla vikarie pga att kötthuvet till svenskalärare sjukskriver sig lite då & då.
det här var andra gången jag pluggade till det här provet & båda gångerna har det blivit uppskjutet.
kan ju gott & väl säga att jag blev förbannad & lackade ur.
men men, tredje gången gillt?

ska lägga mig & vila nu, är så sjukt äckligt pisstrött.

cheers!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0