my dear friend davidoff

som rubriken lyder så är detta inlägg dedikerat till min kära, asroliga vän david/davidoff/emopojken-kalla honom vad ni vill.

vi har vart homeboys i sisådär tre-fyra år nu. vi har aldrig mötts, vilket är otroligt tokigt. men jumalauta i gatan vad kul man kan ha på msn ändå. fatta, vi har vart msn-buddies i typ FYRA år. helt stört.
vi känner varann ut&in, typ. fint & säga så bara.
han är snubben som får mig att framstå som en psykopat när jag sitter ensam i mitt rum om kvällarna och asflabbar. dvs att pappa nog inte är så säker på att jag mår bra.
han är snubben jag tänker på när jag hör brännvin.
han är snubben jag tänker på när jag hör you're not alone med saosin.
han är snubben jag tänker på när jag hör snus.
han är snubben jag tänker på när jag hör sonata artica eller vafan dom nu heter.
& nu menar jag inte att jag tänker, som i tänker, liksom "ååååh" utan KOPPLAR. så menar jag.

jag kan & vet mycket om grabben & lite till.
han är den enda som är rolig på msn.
han har en mörk basröst, som nästan förstörde bilden av honom för mig, trodde alltid han hade en sjukt ljus flickröst. men han är ju dude så...

han har satt djupa spår i mig (?) & alla förtjänar en sån msn-kompis.
han är rolig, dum i huvudet, manlig&kvinnlig, elak, knäpp, freaky & hilarious på samma gång.

kan hända att det bara är jag som fattar det roliga men here it goes;
best of;







en bild på emopojken himself;


& ja, jag printade den från din bdb. så inga konstigheter. det är inte creepy. det är sånt man gör.

såatte, han tyckte jag skulle skriva om honom här. det har jag gjort nu.
här får du davidoff, en heeelt egen kärleksförklaring! bögkissekattjävel :(

response
posted by: Davidoff

Alltså du är så sinnes ibland alexandra!!:( Fan jag blev rörd på riktigt här va! inte okej...ALLS! men ja vad fan skriver man som toppar det där. Alltså <3!!!! på dig din sötåsna! Trodde du bara skulle göra värsta lilla grejen men du bah SPLASH! Och detsamma..hatar att du också är den enda roliga på msn och får mig att framstå som ännu mer störd än vad jag redan är som flabbar åt en skärm (kan tyckas så utifrån en utomståendes vinkel) och ahh PUSS PÅ DIG:( <3

2010-01-07 @ 03:06:35
posted by: Ida

Hm :), Davidoff är för dig som min Maandaahpannnda är för mej xD Lol En småkorkad flumm-propp ^^

Hehe, inget illa ment, jag är också en småkorkad flumm-propp...

Ok, have a nice day (Coyote ugly...)

2010-01-07 @ 21:19:31
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0