one in a million

Pappa tvingade mig att vakna. halv två.
fyfan. jag är död. är liksom van att gå upp sent på eftermiddagen nu, usch.
kunde inte sova igår heller. låg & lyssnade på musik & spelade på mobilen för att bli trött. det blev jag men så fort jag tog ur lurarna ur öronen piggnade jag till. så är det alltid.
samma sak om jag slumrar till TV:n så blir jag piggare så fort jag stänger av den.
det blev en cigg i fönstret sen sov jag & simba face to face, & jag höll om honom.
så jädrans mysigt. mycket bättre än att ligga & hålla om ett svin. dvs en pojkvän or something.
pojkvänner är inte lika mjuka, mysiga & snälla som simba.

som sagt, sjukt trött. behöver mer kaffe & en till cigg.


talk to you latero.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0