rest in peace



tänkte börja det här inlägget med att säga några ord;
vila i frid kära, älskade, underbara.
vi har haft många fina stunder du & jag.
vi har många fina minnen som aldrig kommer lämna mitt hjärta.
du har gjort mig lyckligare än någon människa någonsin gjort.
du har skänkt mig gläjde & tröst under jobbiga stunder.
du har alltid funnits där för mig & jag för dig.
du lyssnade alltid på mig, du ställde inga krav, du fanns där för mig.
jag kommer alltid att älska dig & för alltid sakna dig.
rest in peace, dear kaffebryggare.



well, annars då? ledsen över att komma hem till en död kaffebryggare, nånstans mellan 10 & 20 år blev den. det är klart, ingen kan undkomma döden. inte ens en kaffebryggare.
har nyss kommit hem från skolan, det enda vi gjorde var att välja kurser till individuella valen i trean.
tänkte åka & aktivera mitt gymkort när jag ändå var påväg åt det hållet men kom på att jag skulle behöva vänta en halvtimme utanför gymmet eftersom receptionen inte är bemannad förens vid tolv.
det hade jag ingen större lust med, så det får bli nästa vecka eller senare idag.
om pappa frågar så har jag tränat hela veckan, mmyes.

ska kika runt lite på internet-et nu.

latero.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0