shameful

fortfarande vaken, men oj så trött.
försökte faktiskt sova en stund efter förra blogginlägget men det gick ju sådär.
så jag gick upp & duschade, gjorde iordning mig & sen började jag snacka med davidoff på msn, igen.
han fick en god natts sömn iallafall den jäveln.

just nu har jag precis kommit hem ifrån ett jävla äventyr. okej, kanske inte så häftigt.
men åkte till gullmars för & lösa in en check & köpa cigg.
gick in på två stycken pressbyrån & ett 7/11, men det funkade inte pga att dom inte hade någon kommunikation med banken eller nåt whatever.
så då fick jag sätta mig på bussen mot älvsjö istället för & fixa det på banken & det gick fort & smidigt.

håller på & får tuppjuck. jag & davidoff har tydligen inlett någon jävla tävling på msn. vi måste göra förvirrade gubbar ( :S ) i varje mening vi skriver annars får vi ett straff. jag har printat allt & ingen har förlorat ännu men jag ger mig icke! haha.
så här kul kan man ha på lovet. fyifittan.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0