sjuk

när jag faktiskt ville gå på praktiken & till och med hade modell med mig, så är jag sjuk.
så jädrans typiskt..
började igår kväll när jag skulle sova att jag knappt kunde svälja för att jag hade så ont i halsen, & det hade jag imorse också. & för att undvika att bli sjukare i halsen så sjukanmälde jag mig..
hade ju halsböld för inte sålänge sen, & om det händer något med mig hals måste jag operera bort halsmandlarna & det vill jag absolut inte!

försov mig till & med idag, haha.... när jag är sjuk!?


sen så vill jag tillägga ett grattis på födelsedagen världens bästa, finaste & underbaraste mamma! jag älskar dig<3

response
posted by: Ida

Grattis Alexandras mami ^^

kram <3

2010-01-26 @ 22:25:33
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0