strul

gah, har inte kunnat komma in på bloggen på pisslänge. dumma blogg.se.
anywho, idag har jag vart i skolan från elva till tre. låter knäppt huh? lördag liksom. men yes, lika illa som det låter. idag hade vi nämligen öppet hus & vi var tvugna att vara där. gick rätt fort ändå trots att jag var pisstrött efter igår då det var utgång. hamnade på hbj, as usual med trevliga, söta människor. det var najs men jag var duktig & drack bara en & en halv öl typ. det är strongt jobbat.

ikväll vankas det utgång, igen.
sällskapet blir än så länge underbara sarah, kvinnan som skulle ha en vit helg haha.. det skulle iofs jag också.
vet inte riktigt vart vi hamnar men jag har lagt min röst på HBJ, nåt som sarah inte är så positiv till då vi har vart där hur många helger i rad som helst nu. haha. but it's nice.

well, ska sluta frysa nu & göra nåt. ville ba update:a lite.

have a hardrockin night!

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0