sundaysundaysunday

tjenispenis.
drog ju till sean igår som sagt. fyfan, mannen vill få min psykiskt störd!
vi kollade på massa skräckisar. först typ the poughkeepsie tapes som handlade om en seriemördare som filmade allt han gjorde osv blablabla, hela filmen var som en dokumentär. sjukt äcklig & verkligen. frågade sean hundra gånger om det var på riktigt eller bara film, han garvade mig rakt i fejjan.
sen kollade vi på paranormal activity, den gamla versionen, alltså inte bioversionen. den här filmen kom tydligen ut 2007, men inte på bio förens 09. & den här hade tydligen fler scener och ett annat slut. FUCKMESIDEWAYS va äcklig & läskig den var! jag tror på spöken & skit pga egna erfarenheter och så, så det gjorde ju inte saken bättre.
& när vi ändå var igång så kollade vi på blair witch project som jag inte hade sett. den var också obehaglig men bra.
fyfan.
drömde så sjukt många störda grejer inatt pga alla fucking filmer. först om massa spöken, sen att jag hörde en röst som sa åt mig att våldta & sen brutalt mörda en brud som var påväg mot mig yadayadayada. alltså sjuka grejer fosho.

det blir kul & se hur jag sover sen. om jag kan sova dvs. sov till halv fem idag tror jag. inte bra.

well, thank god to coffee & cigarettes. and good people.

vill ge en fet puss till e&b också. puss på er. ni är inte så onda som jag ville tro. älska mer, hata mindre.

okej, inte ens jag hänger med i snacket längre så over n out.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0