:fuckme!vad varmt det är

fyfan, jobbigaste arbetsdagen hittils.
instängd i ett litet rum med två stora fönster som inte ens kan hålla
sig öppna & noll AC.
herre. gud.
mot slutet blev både jag & sarah galet dåsiga & mådde dåligt.
taklampan kom närmre & närmre också. fast den var på samma plats all the time.
hallucinationer. yay.
tror jag har fått värmeslag, vet knappt själv vad jag skriver.

sitter & kopplar av med en kopp kaffe & musik.
snart ska jag laga middag/matlåda tills imorrn.
lyckat. jag som inte ens kan koka makaroner.
mamma kom heeeeeeeeeem :''(((

kul grej. såg för första gången en svensk kille i min ålder här där jag bor.
det var häftigt. jävligt häftigt faktiskt.
han hade dessutom vart på P&L såg jag, då jag checkade in honom.
vet dock inte om han bor här eller ej. hoppas.

viktor berömde min outfit idag. det var snällt. tror han gjorde
det någon annan dag också. eller så var det någon annan.
är det ett bra eller dåligt tecken?
det där med att han ens använder ordet outfit.



response
posted by: Christian

Du är verkligen toksnygg!!

2010-07-18 @ 13:15:44

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0