Substitut

"WHAT ARE YOU WAITING FOR CHINESE NEW YEAR!?"  haha så jävla schöööönn mannen är...spindelmannen alltså aka Peter aka the WEBB BB BBB...BBB!!...!!!BB. Så här stamma i slutet av meningen :(

Det är varmt eller snarare var fett varmt idag, too hot for a nap. Ironiskt att isplaneten i Star Wars heter Hoth, dessutom är ju på den planeten Leia kysser Luke, INCEST IN THE MORNING! 
Nu vill jag diskutera Jesus...nej det vill jag inte:(

Nej men helt seriöst...VÄLDIGT många radbyten, det är bara för jag inte har något flow och inte riktigt något att säga. Jag tar det här som ett tillfälle att lägga min prägel på Alexandras lite mera allvarliga blogg och förse den med ren idoti på ett kärleksfullt sätt. Jag ger just det här inlägget en karaktär som kan återfinnas på mjölkpaket, dvs: Torr humor, märkliga anekdoter, förundrandsvärd stavning och sist men inte minst en skogsbrandsvärdering. 
Jag kan dessutom passa på att lovorda Alexandra...men det kommer jag inte göra:( 

Åååhh..åååh:( ..öh ehum, undrar om hennes mamma läser bloggen. 


Puss på dig Alexandra när du kommer hem!



// David med tillåtelse av Alexandra att skända bloggen

response
posted by: Ida

Jaha xD

Trodde först det var Alexandra som hade rökat något skumt. Typ afrikanska svampar lr så... hm. ;)

2010-07-02 @ 00:46:09
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: Ida

Hallajja cupcake!

Hur är det? Hur mår du efter peace&love? ;) hihi

Iallafall, ha det gött!

2010-07-03 @ 22:54:28
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0