:killme

fyfan vilken jävla cepehosta jag har fått.
hostar konstant, så jävla äckligt.
& så har jag fått världens längsta astmaanfall, inte najs.
har iallafall kommit hem från jobbet nu.
det var drygt fram tills lunch, då en snubbe jag satt & spanade in
sådär coolt kom & frågade ifall han fick hälsa på mig. det fick han.
han var snygg. tror jag, grym säljare också.

anywho, är galet trött nu. längtar verkligen tills helgen då
jag förhoppningsvis får sova ut. det ska bli sköööönt.

lagom ocharmig bild på mig, längst till vänster, men ungefär sådär gick jag klädd hela peace&love.
det var bra för nu är jag tamefan inte en jävla blekfis längre.



idag på jobbet;

response
posted by: Ida

har också cepehosta... kunde knappt sova inatt så jag är lite drägg idag... Fan, ville egentligen bara säga att du har grymt snyggt hår, iaf :)

costruction, finished ;) ällä?

iaf, kram på dej

2010-07-06 @ 22:39:40
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: Sandra

Åh finis, vad jobbar du med?

2010-07-07 @ 08:31:24
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0