:rainy day

fifan vilket jävla väder!
satans tur att jag körde vattenfast mascara imorse..
medans alla sprang hem från bussen så tog jag det chill.
tände en cigg, släppte ut håret, & vandrade långsamt hemåt.
bara njöt utav regnet.
jag älskar regn lika mycket som ferdinand älskar sina blommor.
då måste ni ändå hajja vilket starkt band jag & regnet har.
wunderbar!

chillar & torkar med lite kaffe nu, känns asskönt att äntligen vara hemma.
har gäspat som en idiot på jobbet idag.
sluddrat ur mig konstiga saker som sarah inte förstog, skrattade åt mig själv, skrattade
åt sarah osv. övertrött eller bara hög på ipren?

anywho, måste fylla på glaset med kaffe nu samt dra en cigg.



laterzzzzz.

response
posted by: C A R O L I N E

Fin blogg! :)

allt bra? ♥

2010-07-29 @ 20:00:45
blog/website: http://photobycaaroline.blogg.se/
posted by: Angelina

sv: okej, låter bra de (: hoppas att det ändrar sig mellan mamma och mig oxå (: du gav mig hopp!! :D tack!!

2010-07-30 @ 13:45:44
blog/website: http://leath.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0