:sunday bloody sunday



yeeeeeez, vad varmt det är!
fyfan, svettas ihjäl..
idag tog jag mig en låååång sovmorgon, kvart i tre.
igår var jag & massa vänner & grillade vid vattnet, sen drog vi vidare till tanto & chillade.
det var najs.
idag ska jag sova & ta det lugnt heeela dagen, eftersom jag fortfarande inte har vilat ut sen P&L, haha.
måste även förbereda mig för en ny arbetsvecka.
denna vecka kommer nog bli betydligt mer roligare, då älskade sarah kommer tillbaka
från sin semester.
gosh! måste sätta mig på balkongen vid fläkten & få lite luft, det är gaaalet här!

vi hörs senare lovers.

ps. färgade håret igår, brunt blev det igen. vet inte riktigt vad jag ska tycka men jag kan ha
löshår igen iallafall. haha.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0