:uppppdate

godmorgon folk,
sitter just nu på jobbet utan någonting att göra så passar på att blogga.
helgen har varit riktigt najs!
var ute med mamma i fredags & ute med josefin & fler i lördags.
på lördagen började vi med att föra hemma hos johan, vi blev lagom salongsbrusade när vi påbörjade färden mot stan.
vi hamnade på harrys (ofc) & det var najs det med. free drinks, grymt folk, bra musik & najs stämning.
hemfärden var desto roligare.
vi gick till donken för fyllekäk. stötte på en två snubbar då jag påpekade att den ena var lik jake gyllenhaal (only the hottest guy in the world typ) & så bjöd vi in dom till vårt bord.
vi kom på den briljanta idén att dra till medusa, sisådär halv fyra på morgonen, då nåt stolpskott sa att det var öppet till fem.
så vi började vandringen mot gamla stan, jag, josefin & tre dudes.
väl där var det såklart stängt så vi satte oss på engelens uteservering som dom hade valt att inte ta undan.
där satt vi i tre timmar ungefär. fick en box rosévin av tantanna som vi så fint kallade henne, fick en till kompis som liknade en indian, & ett pack cigg.
när vi alla började nyktra till kände vi ett extremt sug för lite kaffe & värme så vi gick till donken vid slussen.
där spenderade vi hela morgonen med fyra fina killar, som sedan blev tre fina killar, som senare blev två fina killar.
vid halv elva på morgonen kände vi att det var dags att åka hem.
så där skiljdes vi.
underbar natt må jag säga.

resten av söndagen sov jag bort, äckligt skönt.
igår försov jag mig två timmar, men jobbade på som vanligt, fastän det inte fanns något att göra.
& idag. idag är sarah sjuk så jag är själv på avlyssningen, men det lider varken hon eller jag eller någon annan av, för det finns inte en enda accept att lyssna av.
dryyyyygt.

peace out sålänge!

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0