blö

funderar på att göra om designen... den jag har nu känns så trist. plain, simple, tråkig...
kanske bara fixar en header, men minns att det var massa problem med det så vi får se.

suppar lite kaffe just nu (suppar? kan man ens säga så?) & lyssnar på grym musik.
det är jävligt tyst i kommentarsrutorna, whats up with that? jag vet ju att ni läser, era svikare :(
kom igen, gör mig lite glad & säg nåt! vad som helst.

respons tack. vad vill ni se/läsa? TELL ME.
eller så kan ni bara berätta om er dag.
eller nåt. har ni några piercingar? har ni en hamster? ett gult paraply?

ah, ni hajjar.


response
posted by: ELINA

RE: Hahah men vadå, blev asglad av att jag fann din blogg eller hur det nu gick till, den är asintressant :D Ska dock bli bättre på att kommentera ._.

Jag är en sån hycklare som klagar på att mina läsare inte kommenterar och så jag jag lika slö själv :<



Bah, det är så svårt att säga vad man vill läsa om! Men typ, bilder från din dag? Outfits är alltid asnajs! Osv :>

2010-06-02 @ 16:50:36
blog/website: http://thoughtsinreverse.blogg.se/
posted by: David

Man vill se dig utanför köket kvinna:( nej va fan...nej men som den där ovanför mig eller under (jag har fan INGEN koll just nu) MEN HON SA...typ outfit, det är fan kul...seriöst:( eller inte "kul" utan intressant:(

2010-06-03 @ 01:46:08
posted by: Paula

jag har inget gult paraply :( eller en hamster.

2010-06-03 @ 08:48:08

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0