dead

howdi people!
vaknade för ungefär 20 minuter sen, dvs vid två.
natten till igår sov jag endast två-tre timmar & när jag vaknade var det full rulle.
först kom josefin hit, sen åkte vi till henne & hämtade några böcker, sen drog vi till skolan & lämnade allt.
efter det åkte vi till norra real där markus, kenzo & axel tog studenten så vi var där & kikade och hängde lite öl på dom, haha.
när vi var klara där så åkte vi tillbaka till fridhemsplan & lämnade blod. yes! duktiga människor. inte nog med att jag får bra karma för att lämna blod, jag skänkte även ersättningen till barncancerfonden! känner mig awesome.
när jag kom hem så slocknade jag direkt. vaknade sen halv nio & kikade på en halvdålig film, sen somnade jag igen.

jag är fan inte piggare nu. skulle seriöst kunna somna sittandes, haha.
får hälla i mig mer kaffe för idag behöver jag måla. orkar inteeeeeee.

well, det var allt för nu!

ps. tack för alla fina kommentarer! blir svinglad.

response
posted by: ELINA

RE: Hahah! Jamen vilken frisk person kan lyssna på samma sorts musik hela tiden? :<

2010-06-09 @ 15:05:43
blog/website: http://thoughtsinreverse.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0