fakkkk

åh jag hatar mig själv.
tvingar mig själv att lyssna på deppmusik, varför? beats me.
har lust & springa barfota på grusvägen i parken, eller typ göra en ful scarfication på benet, bara för att få känna lite smärta. känna
nånting.
det enda jag känner i princip hela tiden är likgiltighet. liksom ni vet sådär rycka-på-axlarna & gny lite, som att allt är whatever. varken positivt eller negativt.
jag är varken glad eller ledsen.
inte kär, inte olycklig.
inte taggad, inte heller otaggad.
jag är liksom... ingenting.
det är skitjobbigt. jag vill känna någonting. smärta, skuld, lycka, oro. NÅGONTING.

ingen hajjar nog någonting but in my head, it make sense.



jag orkar inte det här längre. hur fan hjälper man sig själv?


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0