midsummer

glad midsommar peeps!
jag är trött & bakis.
det blev harrys igår med mikael, det var jävligt najs trots att jag fick panik när
mikael försvann & jag stog kvar utan pengar & hans nummer, haha.
vi skulle mötas vid utgången för att ta en taxi hem, men han försvann & hittade honom
sen snackandes med massa vid rökrutan.
min panik var verkligen extrem, haha. ringde mamma som en idiot tydligen också..

iallafall, midsommar vare ja.
inget speciellt händer.
alla sticker ut till landet med familjen/vänner & här sitter jag.
men det känns jävligt gött ändå.
kan inte minnas att jag nåsonsin "firat" midsommar överhuvudtaget.
no probs så att säga.

ska hoppa in i duschen snart så fort den blir ledig, sen ska jag väl göra mig
lite midsomrig.

cheers sålänge!

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0