Q/A + quick update

Q: L om good girl:
Vart e de fina halsbandet ifrån? :)

A: Halsbandet har jag knåpat ihop själv med hjälp av både kedja & kors från panduro, finns hur mycket smyckesgrejer plus smycken till såväl halsband som armband och mycket mer där! :)

Sitter just nu, sliten, hemma hos mamma. rymde hit igår då jag inte ville stanna hemma pga olika skäl, & ska ta mitt pick & pack och flytta tillbaka till mamma igen.
hade tänkt ta det lugnt igår kväll men vid halv tolv stack jag in till harrys & träffade sköna människor, det blev en najs kväll.
funderar på att dra dit ikväll igen då det är KISS-efterfest & dom har öppet till 5 (!!!). det har typ aldrig hänt, haha.
iallafall, ville bara säga hej & så, orkar inte skriva så mycket eftersom jag sitter vid mammas stenålderslaptop.
så, laters!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0