svullen som ett as

yes, precis som rubriken lyder så är tungan gaaalet svullen, haha.
lagom jobbigt sådär. men det hindrar mig inte från att dricka kaffe & röka, precis det man inte ska göra.
men regler är till för att brytas, right?

anywho, vaknade för sisådär 20 minuter sen. det blev jag glad över, var nämligen lite orolig att jag skulle dö i sömnen pga tungan svullnade upp så mycket så att jag inte skulle kunna andas. men det gick ju prima att ta igenom sig en natts sömn!
har oro i kroppen idag, vet inte riktigt vad det beror på. tror jag drömde mardrömmar, för då brukar jag må dåligt när jag vaknar. men konstigt nog minns jag inte vad jag drömde, (jag minns alltid vad jag drömmer).

dagens planer är att diska all disk i rummet. jag borde fan få ett jävla award för sveriges största skitgris.
seriously.
men nu ska jag dricka upp mitt älskade kaffe & kolla bloggar.

laterz!


response
posted by: Anonym

vad heter din textstil i rubriken?

2010-06-01 @ 17:50:19
posted by: Ida

Sorry gumman...

Jag har redan fått det priset ;) höhö

2010-06-01 @ 18:02:55
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0