thursday afternoon

heyya!
blev en sen morgon idag iallafall. bestämde mig för att sova så tog tre atarax eftersom det tog sån jävla tid att somna från början, så slocknade strax därefter.
klockan ringde vid nio, men självklart stängde jag av den i sömnen & vaknade vid ett nångång sen.
så det blev inget läkarsamtal..

senare ikväll ska jag till tanto där alla brudar från klassen (kommer alltid kalla dom för min klass trots att jag har slutat) ska hänga & fira att dom har sommarlov. det blir kul eftersom jag inte har sett dom på ett bra tag.
ska strax börja plocka lite i rummet & diska igen eftersom pappa kommer hem inatt & då måste det vara lite fint i mitt rum, haha.

anywho, ska sätta igång nu!


response
posted by: Anonym

så jääääääääävla snygggggggggg

2010-06-10 @ 23:43:11
posted by: c

SNYGG är du!

2010-06-15 @ 11:09:56
blog/website: http://beanzzz.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0