where is my mind?

godmorrn!
försov mig idag, skulle gått upp vid nio men blev istället väckt av noi fem i halv elva.
det var bara att slänga på sig kläder, hetsröka en halv cigg & gå till bussen.
skulle nämligen följa med henne till mödravårdcentralen för någon efterkoll typ.
efter två passerande bussar som vi inte fick plats på pga vagnen så satte vi oss på den tredje, typ 40 minuter senare.
allt gick bra & så, & efter besöket där köpte vi loads av jordgubbar & glass, gött!

& ja, jag sitter som vanligt nu och äter glass för att kyla tungan. tycker dock inte att glass hjälper, det gör bara ondare av att röra tungan en massa. men...glass är ju gott! världens bästa ursäkt till att få trycka i sig glass.
har en känsla av att jag redan sagt det där, eller så har jag bara hjärntvättat mig själv med att det är OK att äta glass.
nu ska jag springa & hämta kaffe, som jag inte har druckit än idag (!!!!) & chilla lite!

usel mobilkamerabild men var tvungen & visa världens coolaste lillebror! haha,
ska lära honom allt jag kan om bra musik!


response
posted by: ELINA

RE: Nej pff, du är fan bajssnygg, tänker inte lägga mig i och förstöra det!!! :(

2010-06-03 @ 13:54:50
blog/website: http://thoughtsinreverse.blogg.se/
posted by: Natta

Sötnosen då!

Elvira, fasters pluppa, sover tydligen bara i bilen om det spelas rock n' roll :D haha Jag är så stollt!

2010-06-03 @ 19:20:03
blog/website: http://callmelee.blogg.se/
posted by: Ida

Meen guud sicken söt liten knott ^^

Hoppas du uppfostrar honom riktigt, the rocknroll way ;) höhö

Iallafall, pussochkram <3<3

2010-06-04 @ 15:37:00
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0