cottonhead

förlåt för en sucky uppdatering idag men jag är helt slut.
resultatet av en timme i skolan & lugnande tabletter.
somnade en timme vid sju & har vart aptrött sen dess.
har käkat lite & sitter nu & dricker kaffe.

måste planera min outfit för imorrn.
det funkar inte att göra det på morgonen när jag börjar vid åtta.
blir inget bra så är hela min dag förstörd & det pallar jag inte så jag fixar det nu istället.
har en perfekt bild av hur jag vill se ut imorrn, men dessvärre äger jag inte plaggen
jag ser i huvudet.  too bad for me.

anywho, idag är det en månad kvar tills vi får tillökning i familjen.
dvs, min lillebror, mitt första syskon kommer. en månad, sen är jag äntligen storasyster till någon.
vet inte riktigt hur jag ska hantera det bara, jag har aldrig vart bra med barn.
vet aldrig vad jag ska säga.. har jättesvårt att gulli-gulla med bebisar men gör det
gärna med katten.
ah, det flyter nog på!

nej, outfit var det!

ps. jag gillar att ni har blivit lite bättre på att kommentera, thumbs up & fortsätt så!♥


old.

response
posted by: LIFEISWHATYOUMAKEIT.

Det där med en perfekt outfit i huvudet men brist på kläder känner jag verkligen igen. Yeah.

2010-03-26 @ 07:04:41
blog/website: http://benniy.blogg.se/
posted by: sandra

hej har du sett att VIRA från Hofosho startat egen blogg, kolla in kandylandy.se <3

2010-03-26 @ 15:35:41

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0