crazy night

ojojoj, vaknade inatt av att pappa kom in & sa att dom skulle åka till sjukhuset då Nois vatten hade gått.
klockan var då fyra, vaknade en timme senare, livrädd över att något skulle vara fel.
gick upp, tog en cigg & frågade pappa hur det gick.
än så länge var det chill men om förlossningen inte sätter igång av sig själv sätter läkarna
igång den, alltså får jag mitt första syskon inom två dagar.
HELT SJUKT. drömde till & med att bebisen hade kommit inatt.

just nu sitter jag & försöker förstå om jag drömde eller inte men nej, det gjorde jag inte.
åh, jag blir helt knäpp! vi kommer ha en liten bebis här snart... yeeeez!
en månad för tidigt dock så hoppas allt är bra med plutten♥


anywho, godmorgon!

response
posted by: Jessi Fox

thanx dear!



kul med bebbe!!!!!! :D

2010-03-29 @ 14:36:27
blog/website: http://jessiljungkvist.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0