diet

imorrn börjar jag banta igen.
jag ska äta mindre portioner, mer frukt, inget & då menar jag verkligen inget onyttigt.
sålänge jag har kaffe & cigg så brukar jag klara mig galant.
ska försöka promenera mer. gå istället för att ta bussen, då det inte verkar helt crazy.
just nu äcklas jag av mig själv & hatar att spegla mig.
förändring behövs.
nu är jag frisk nog att börja träna igen.
behöver lite peptalk bara. det ordnar sig.

tror jag ska ta & köpa ett par jeans i en minimal size som får bli mitt mål.
fatta lyckan att kunna sätta på sig dom sen.
näjs.

nu blire sängen & godnatt.


response
posted by: bitch amanda

okej, du behöver lite peptalkt!! du e så sjukt snygg å fin å söt å allt alexandra, du behöver inte alls hålla på att banta!!!!

2010-03-25 @ 02:07:42
posted by: c

men nej!

hatar ordet banta. ett av de (seriöst) värsta orden som finns!



OK. om du vill äta nyttigare osv. men hoppa inte över massa mål & tro de ska göra att man går ned i vikt. man går upp det igen. fast after all.. det är du som har makten över digsjälv & bestämmer över digsjälv osv. så ska inte tjata eller liknande.

men jag hoppas bara att det inte "går för långt" om du fattar vad jag menar..



& jag tycker du är FIN! sett både bilder & video på dig & tkr inte du är ett dugg "tjock". FIN är vad du är människa!

2010-03-25 @ 12:10:11
blog/website: http://beanzzz.blogg.se/
posted by: c

ANSW: o tack blev lite orolig där.

& ja kan hålla med om att de e viktig att man trivs i sin egen kropp, har känt desamma.

men nu vet du va jag tkr iallfall, du e redan fin (:



tack sötis(:

2010-03-25 @ 13:49:27
blog/website: http://beanzzz.blogg.se/
posted by: line

re: jag är likadan, känner så typ hela tiden, men glufsar i mig mat i mängder ändå haha, har ingen självdisciplin alls. men tränar gör jag :D så gäller det bara att inte äta så jävla mycket skit.

men alltså egentligen borde man vara nöjd som man är, man skulle ju kunna väga 150kg & se ut som man blivit överkörd i ansiktet, men fortfarande - alla är fina som dom är. jag kan inte få det att gälla mig själv bara haha :( det jag ville med den här kommentaren var väl att visa att du inte är ensam <3

2010-04-07 @ 12:17:37
blog/website: http://haughtyandhardcore.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0