good girl

tog en promenad i solen till apoteket & hämtade ut massa skit, haha kände mig verkligen lite knarkig när jag gick därifrån med en överfylld påse.
när jag kom hem tog jag en atarax & slocknade direkt. förstår inte riktigt, det brukar ta mig nån timme innan jag blir trött när jag äter dom men nu satte det igång direkt. jävligt skönt iallafall att ha någonting när ångesten kommer.
dessutom kanske jag får bättre sömn nu.
lyckades sova i tre timmar iallafall & vaknade av att jag ville trycka i mig massa mat.
hittade inget så det blev en soltorkad tomat, haha.

nu ska jag fortsätta dricka kaffe & försöka att inte somna igen.


response
posted by: LIENE

sv: haha ja visst är hon!!

2010-03-24 @ 21:10:16
blog/website: http://lienes.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0