good girl

guess what, jag var i skolan idag! men jag var inte direkt pigg, usch. är fortfarande svinsjuk men kan inte vara borta mer, som tur var hade vi ingen svenska så det blev bara en lektion idag.

invigde skinnjackan idag, & det var verkligen p e r f e k t väder för den!
inte för varmt, inte för kallt, perfekt.

carolina snygg-gynning bad nyss om kaffe i förkväll så blev crazysugen på det nu så det ska jag fixa, trots
att jag drack kaffe för bara någon timme sen. dvs, ca fem koppar.
mmm, ser nu att det är den snygga italienska kocken som lagar käk i förkväll nu också, så ska lägga mig
i sängen & glo nu! haha. jag är världens största förkvälls-fan. samma höga myshetsfaktor som nyhetsmorgon.
alltså jag pladdrar (skriver) på som en idiot nu.

tjingtjonghej!


response
posted by: Anonym

Erica håller med dig till 1000 om förkväll och nyhetsmorgon/efter tio :D och om kocken, och att carolina är snygg

2010-03-16 @ 20:41:08
posted by: Mandy

hej, vart du har hittat rosett-halsbandet?

2010-03-16 @ 23:03:25

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0