oh, what a lovley morning

herrejössanes vad svårt det var att somna igår.
jag hade ångest, för mycket i huvudet & förbannat ont i magen.
tog en citodon & läste lite på citalopram-papprena.
det stog väldigt skrämmande grejer, haha.
lyckades somna vid kanske fyra. & en halvtimme senare börjar
simba hoppa på handtaget till mitt rum för att han ville in, så går upp &
öppnar. två sek senare ska han ut, så får gå upp & öppna.
den visan upprepas 70 gånger innan jag kommer på att jag kan
ge honom mat.
drömde även massa mardrömmar, eller rättare sagt konstiga, verkliga
obehagliga drömmar.

på grund av ingen sömn alls stannade jag hemma.
vaknade med magont som vanligt, börjar bli van nu..
hade tänkt ringa min läkare för & be om mer atarax (mot oro & ångest)
men han var inte inne idag, så ska ringa imorrn & samtidigt fråga om mina
magsmärtor.

oj, ovanligt mycket text. denna dag ska iallafall spenderas med plugg,
sims, kaffe & cigg i solen.

latero,


hihi, stort steg. nyvaken & HELT osminkad. bjussar på't.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0